De laatste loodjes... - Reisverslag uit Veenwouden, Nederland van Oane Vries - WaarBenJij.nu De laatste loodjes... - Reisverslag uit Veenwouden, Nederland van Oane Vries - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes...

Door: Oane de Vries

Blijf op de hoogte en volg Oane

04 Februari 2014 | Nederland, Veenwouden

Alweer dinsdag... Op het moment van schrijven nog 36 uren, 27 minuten en 36 seconden voordat mijn avontuur zal beginnen. Erg spannend!

Alhoewel verhalen schrijven niet echt mijn ding is, heb ik toch besloten een blog (zoveel mogelijk, haha) bij te gaan houden tijdens mijn reis. Ik voel dat ik dit verplicht ben tegenover mijn familie, vrienden, kennissen en ook tegenover mijzelf. Zo hoop ik mij later dingen te herinneren die anders allang in de grijze massa in mijn bovenkamer is gekropen (iets met een heel sterk geheugen...).
Al zullen mijn ervaringen niet in kilometers lange teksten worden verteld, via deze blog hoop ik wel dat jullie een goed beeld krijgen van (en hopelijk heel erg jaloers worden op) mijn avonturen de komende maanden.

Ik wil ook via deze weg even zeggen tegen al mijn vrienden, familie, teamgenoten en iedereen ertussenin: YOU WILL BE MISSED!

Cheers,
Oane

  • 04 Februari 2014 - 09:44

    Marisca:

    een hele mooie tijd toegewenst!!

  • 04 Februari 2014 - 11:17

    Akkelina:

    \(^.^)/ Jaaa verhaaltjes !!

  • 04 Februari 2014 - 11:23

    Doutie:

    oane...wij wolle dij ek een hele moaie tiid tawinskje,mei een hele prutte moaie belevenissen,sil fest goed komme,en wij sille dij natuurlijk ek folgje,een goeie reis tawinske x

  • 04 Februari 2014 - 12:33

    Dzjeheenes:

    Jaaa! Ben benieuwd oane! Have à nice trip!

  • 04 Februari 2014 - 13:39

    Femke & Aletta:

    Haa die Neef!

    Les dit mem krekt even foar en beide kriegen we er kippenvel fon!
    No is het oatellen begon...
    Olfast een hele goeie reis neef & prutte plesier der!


  • 04 Februari 2014 - 16:22

    Martijn Venema:

    Veel plezier ouwe reus

  • 04 Februari 2014 - 18:15

    Huub:

    veel plezier dude !! & Enjoy

  • 05 Februari 2014 - 10:56

    Tante Nynke:

    Hoi Oane,
    Wij winskje dy in hele goeie, en bisûndere reis ta.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veenwouden

Oane

Actief sinds 04 Feb. 2014
Verslag gelezen: 446
Totaal aantal bezoekers 6866

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 31 Juli 2014

Half jaar Z.O. Azië met 'uitstapje' Australië

Landen bezocht: